זהו מספר מקשר

העברת חפצים גדולים

כאשר אתם מתכננים את העברת הדירה שלכם, הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לבחור חברת הובלה אמינה שתדע להתמודד עם כל סוגי החפצים ומכל גודל.
חברות הובלה מקצועיות ובעלות מוניטין מחזיקות בשרותן צוות אורזים מקצועי ומיומן, הן מסוגלות לפרק ארונות קיר וארונות מטבח, ולהרכיבם מחדש בלי להזיק להם, הן מסוגלות להוביל כל חפץ בכל גודל מכל קומה לכל קומה, גם אם יש צורך בהפעלת מנוף מיוחד לצורך כך.
חברת הובלות מקצועית מגיעה עם ביטוח התכולה שכלול בהצעת המחיר, ובלי "תוספות" מסוג של "לא אמרת לי" וכדומה.

שימוש במנוף בהעברת דירות

שימוש במנוף בעת העברת דירות נעשה במקרים שבהם אין אפשרות להוריד חפצים גדולים בחדר המדרגות או במעלית הבניין, או במקרים של גישה מאד לא נוחה לבניין. ישנם רהיטים גדולים וכבדים שאינם יורדים במדרגות, וגם ארונות בגדלים שונים וכדומה.

מנוף יכול להיות לעזר במקרים אלה, ולא משנה מאיזה קומה יש להוריד את החפצים. העברת חפצים גדולים מצריכה הפעלת מנוף מיוחד שמסוגל להגיע לקומות גבוהות בבתי דירות משותפים, כדי להוריד או להעלות את התכולה לבית החדש. חברת הובלה מקצועיות עובדות עם מנוף משלה או שהיא קשורה עם חברות מנוף מיוחדות, שמהן היא משכירה שירותים אלה.

יש לדעת לבחור את המנוף הנכון לפי גובה הבניין ומשקל החפצים, והפעלת המנוף מצריכה מיומנות ונסיון רבים, ויש לוודא כי החברה אמנם ידועה בשוק ההובלות בתחום זה

אופן זה של אריזת כלי זכוכית וכלי חרסינה שבירים מבטיח לכם כי הכלים הללו יגיעו ליעדם שלמים וללא כל נזק. אם אתם חוששים לעשות זאת בעצמכם, אתם כאמור יכולים להיעזר בשירותי האריזה של חברת ההובלה

היתרונות של הובלות מנוף

הובלות מנוף אינן מיועדות רק להורדת חפצים גדולים מהדירה אלא לכל התכולה, ויש לכך כמה יתרונות:

  • יכולת העברת חפצים גדולים בבטיחות וביעילות.
  • הורדת והעלאת כל תכולת הדירה במהירות גדולה יותר.
  • הגעה עם המנוף למקומות שקשה להגיע בדרך אחרת.
  • הימנעות מפירוק רהיטים גדולים כדי להעבירם בחדר המדרגות שמשמעותו חיסכון ניכר בכסף.

יתרונות אלה גורמים להרבה אנשים להזמין הובלת מנוף, גם אם חלק ניכר מהחפצים שלהם יכולים לרדת במדרגות.

יש לזכור כי הובלת מנוף לקומה 4 שונה מהובלת מנוף לקומה 10, וכי לחפצים כבדים במיוחד נחוץ מנוף מיוחד

פירוק והרכבת רהיטים

חלק משירותיה של חברת הובלות מקצועית הוא פירוק והרכבת רהיטים. בדרך כלל מדובר על ארונות קיר בחדרי השינה או במטבח, ובמקרים אלה גם הורדה עם מנוף לא תעזור, מכיוון שהארונות מחוברים בחלקים לקיר. כדי לעשות פירוק והרכבה של ארונות קיר יש להזמין נגר שמומחה לדבר, ואין להשאיר את העבודה לידיים לא מקצועיות. חברת הובלות מקצועית עובדת עם נגר מיוחד לצורך זה, ואתם יכולים להיות בטוחים כי הוא ייתן לכם את השירות הטוב ביותר.

מומלץ להתייעץ עוד בשלב הזמנת ההובלה, ולשאול האם כדאי לפרק ולהרכיב את ארונות הקיר, מכיוון שישנם ארונות ישנים שלא יהיה כדאי להתעסק איתם כלל.

זקוקים לשירותי הובלה עבור חפצים גדולים? האחים לוי הובלות כאן לשירותכם. צרו עמנו קשר עוד היום.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן