זהו מספר מקשר

הובלות בתי ספר וגני ילדים

הובלות צריכות להתבצע בצורה מקצועית ויסודית. אם ההובלה לא תתבצע בצורה הזו יכול להיות שהאסונות יהיו גדולים מאוד וציוד רב ייהרס, לעתים לא באשמתה הישירה של חברת ההובלות או מי שמשתתף בהובלה אך בגלל חוסר ניסיון. הנה כמה פרטים חשובים על הובלות לבתי ספר וגני ילדים.

מדוע יש צורך בהובלת מוסדות חינוך?

ברור לכולנו מדוע יש צורך בשירותי הובלות דירות וברור גם מדוע יש צורך להציע את השירו תהזה למשרדים ולעסקים. עם זאת, לא ברור מדוע יש צורך להוביל בית ספר או גן ילדים הרי מעבר כזה נדיר מאוד. למרות שהוא נדיר הוא עדיין קיים וגם בתי ספר או גני ילדים מידי פעם מגלים בעיות במיקום הנוכחי וצריכים לעבור. יכול להיות שבית הספר צריך לעבור כי הוא הופך להיות גדול יותר, יכול להיות שהמעבר הוא למעשה חלק מתכנית עתידית להקמת שכונת מגורים חדשה וגדולה יותר ואולי גן הילדים לא יכול להישאר במקום בו הוא נמצא בגלל בעיות סביבתיות או בריאותיות.

הובלות בתי ספר וגני ילדים

מה הבעייתיות במעבר מסוג זה?

הובלות בתי ספר וגני ילדים אינן הובלות פשוטות בעיקר בגלל שמדובר במעבר של מוסד שחייב להמשיך לעבוד. אי אפשר לעצור את בית הספר לכמה ימים שלמים בגלל המעבר ובטח לא את גן הילדים, כי ההורים צריכים ללכת לעבודה ולדעת שהילדים שלהם מוגנים. אמנם יש את החופש הגדול אך זה מגביל את תאריך המעבר לפרק זמן זה של חודשים יולי ואוגוסט ולא תמיד זה מתאפשר. כמו כן חשוב לזכור כי בתי ספר יכולים להיות גדולים מאוד, אפילו עם אלפי תלמידים, ומעבר כזה דורש כוח אדם רב, לוגיסטיקה מורכבת ותכנון מדויק, ולעתים עבודה עם כמה חברות הובלות שונות.

כיצד מתבצע המעבר ועל ידי מי?

המעבר לרוב יתבצע על ידי חברות הובלות גדולות ומנוסות. לא כל חברת הובלות יכולה לבצע מעבר כזה לבדה אלא אם מדובר על חברת הובלות גדולה ובית ספר או גן ילדים יחסית קטן. אם מדובר בבית ספר שיש בו כמה מאות תלמידים לרוב יהיה צורך בכמה חברות הובלות שיעבדו בכמה סבבים. יש צורך בכמה משאיות ובעשרות סבלים ולכן מעבר עצמאי היא לא אפשרות אמיתית. בכל מקרה צריך לזכור כי מעבר עצמאי לא ייתכן גם כיוון שאין שירותי אריזה, פירוק והרכבה וכמובן אחריות, שכולם יהיו נחוצים למעבר בטוח וחלק.

אחים לוי הובלות כאן לשירותכם

אם בית הספר או גן הילדים שלכם צריך לעבור כתובת אנו הכתובת בשבילכם! אנו באחים לוי הובלות בחיפה ואזור הצפון מציעים שירותי הובלות לכל המגזרים, למגזר הפרטי, עסקי והתעשייתי וכמובן גם מוסדות חינוך כמו בתי ספר, גדולים ככל שיהיו. אלו לא רק המחירים האטרקטיביים שהופכים את השירות שלנו לנוח יותר אלא גם השירות האישי והאדיב שיורד לפרטים הכי קטנים שיש. תתקשרו עוד היום ותגלו מדוע אנו הבחירה הכי טובה שיש!

לייעוץ והזמנת שירות הובלות בתי ספר וגני ילדים צרו עמנו קשר ונשמח להוביל אתכם קדימה 🙂

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן