זהו מספר מקשר

הובלות לדיור מוגן

הובלה לדיור מוגן זוהי הובלה אשר דורשת שירות ייחודי. זאת, עקב העובדה כי מדובר בהובלה אשר מיועדת לאוכלוסייה קשישה בעלת צרכים ייחודיים. הובלה זו נדרשת בעת מעבר מהדירה הנוכחית של הקשיש אל בית הדיור מוגן או בעת מעבר מהדיור המוגן הנוכחי אל מוסד אחר.

תכנון הובלה המתאים לצרכי הקשיש

מבוגרים בני הגיל השלישי אשר עוברים לבית הדיור המוגן למעשה מעתיקים את כל עולמם ולכן חשוב להקפיד ולבצע תכנון הובלה נכון. מעבר לקבלת מידע סטנדרטי אודות מיקום ויעד ההובלה, סוג וכמות הציוד וכן בירור האם יש צורך בשירותים נוספים רלוונטיים (שלרוב נדרשים במקרה זה) כמו אריזה, פירוק והרכבה – יש להתייחס לצרכים הייחודים של אוכלוסייה זו:

הובלות לדיור מוגן

א. טיפול נכון בתכולה המובלת – לרוב קשישים אשר עוברים לדיור מוגן מבצעים מעבר לדירה קטנה יותר. כך שבמקרים כאלה צריך לבצע מיון מסודר של התכולה, כך שתתבצע הובלה של הציוד הרלוונטי לדירה החדשה. ישנה אופציה לאחסן את הציוד שלא יעבור לדירה החדשה במחסני אחסון.

ב. הובלה זהירה של ציוד סיעודי ורפואי – במקרים רבים בני הגיל השלישי נעזרים בציוד סיעודי ורפואי חשוב ומציל חיים ולכן חשוב להעביר את הציוד בצורה קפדנית וזהירה, ללא גרימת נזק.

ג. תקשורת מתאימה – אוכלוסייה זו זקוקה ליחס רגיש וסובלני, לכן צוות המובילים צריכים להתאים את עצמם לאוכלוסייה זו ולאורך כל ההובלה עליהם להיות קשובים לכל הצרכים של לקוחות ייחודיים אלה.

מתן שירותים נלווים

כפי שצוין לעיל, במקרים רבים הובלות לדיור מוגן כוללת שימוש בכל השירותים הנלווים להובלה. אוכלוסייה צעירה יותר שעוברת דירה לעיתים תעדיף לארוז ולפרוק את הציוד באופן עצמאי במידה ויש בנמצא כוח אדם מספק. עם זאת, מי שעובר לדיור מוגן כנראה נמצא בישורת האחרונה של חייו, כך שלרוב אין לו את הכח הפיזי הנדרש ובמידה ואין בני משפחה שזמינים לסייע יעלה הצורך להסתייע בשירותים נלווים אלה. לכן, חברת הובלות מקצועית צריכה להיות ערוכה בהתאם, לדאוג לכל צרכי הקשיש מ-א' ועד ת' ולספק שירות "קומפלט" הכולל מיון ציוד, אריזה, הובלה, פריקה והרכבה של התכולה בדירה החדשה. שירות שכמובן ניתן באופן המקצועי ביותר על ידי חברת אחים הובלות.

אחים לוי הובלות – חברה אמינה ובעלת מוניטין

כאשר מדובר בהובלה רגישה וייחודית כמו הובלת דיור מוגן חשוב לבחור בחברה בעלת אמינות אשר מספקת שירותים מקיפים וכן מעסיקה צוות מובילים מיומן ובעל ניסיון בעבודה מול אוכלוסייה ייחודית זו. אנו באחים לוי הובלות בעלי ניסיון של מעל ל-30 שנה בתחום, כאשר לאורך כל השנים (בהן זכינו מספר פעמים בתעודת העסק המצטיין) אנו מספקים שירות אדיב, הגון ומקצועי לכל סוגי האוכלוסייה, כולל ביצוע שירות הובלות דיור מוגן הכולל מתן יחס אדיב ורגיש, תוך מתן מענה לכל הצרכים הנדרשים והתאמת הביטוח לצרכי הלקוח.

לייעוץ והזמנת שירות הובלות לדיור מוגן צרו עמנו קשר ונשמח להוביל אתכם קדימה 🙂

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן