זהו מספר מקשר

הובלת משרדים בחיפה

החלטתם לעבור למשרד חדש? שיהיה בשעה טובה! בין אם אתם עוברים ממשרד קטן למשרד גדול יותר ובין אם אתם עוברים מהמשרד הביתי למשרד חיצוני, אתם לרוב תזדקקו להיעזר בשירותיה של חברת הובלות. במידה והמשרד שלכם ממוקם בחיפה או בסביבותיה ואתם זקוקים להובלה, מוטב שתכירו את חברתנו, חברת "אחים לוי הובלות" המובילה בתחום בחיפה ובכל אזור הצפון.

הובלת משרדים בחיפה או בכל מקום אחר בארץ, הינה שונה ומאתגרת ביחס להובלת דירה, הן במוצרי החשמל הרגישים שצריכים לקבל טיפול זהיר והן בכמות הרבה של הציוד והריהוט. אתגר נוסף שיכול לעלות הוא תנאי השטח השונים שיכולים להיות בניין משרדים רב קומות אליו עוברים וכדומה. על מנת שההובלה תתבצע בצורה הטובה ביותר אתם צריכים את הטובים ביותר ואנו בחברת "אחים לוי הובלות" נשמח לתת לכם שירות העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ומקצועיות.

כמה מהיתרונות הרבים שיש בעבודה עמנו, בהובלת משרדים בכל סדר גודל שהוא ובכל מתאר:

1
ניסיון

אנו מביאים עמנו 30 שנה של ניסיון בהובלת כל סוגי המשרדים והדירות, כל ציוד שהוא ובכל תנאי שטח שהוא.

2
מקצועיות

חברתנו מספקת שירות ישר והגון עם צוות מובילים מיומן ואדיב. לא בכדי חברתנו זכתה מספר פעמים בתעודת העסק המצטיין.

3
ביטוחים

אנו מציעים לכם לא רק הובלה עם צוות איכותי, זהיר, מהיר ואמין אלא גם ביטוח על הציוד שלכם, ביטוח תכולה, ביטוח תכולת הובלה על קרעים, שברים ונזקים נוספים, וביטוח תכולה מאוחסנת מפני נזקי אש, פריצה או שטפון.

4
שירותים נלווים

השירותים אותם אנו ב"אחים לוי הובלות" מציעים לא מתחילים ונגמרים עם ההובלה עצמה. אנו מציעים לכם שירותים נוספים כמו אריזה, פירוק של הציוד והרכבה שלו.

5
שירותי מנוף

אם המשרד ממנו אתם עוברים או המשרד אליו אתם עוברים נמצא בבניין משרדים גבוה, יש לנו את הפתרונות הדרושים לכך. אנו מציעים שירותי מנוף, הורדה והרמה של הציוד מכל גובה שהוא.

6
שרותי אחסון

צריכים לאחסן את המשרד לתקופה מסוימת מכל סיבה שהיא? גם לזה יש לנו פתרון עבורכם. אנו מציעים לכם שירותי אחסון איכותיים במחסנים המתקדמים שלנו, כאמור עם כל הביטוחים הדרושים לכך.

מעבר חלק וחזרה מהירה לשגרה:

אחד הדברים הקריטיים במעבר בין משרדים הוא הזמן בו המשרד מושבת מעבודה. זמן כידוע שווה כסף ובשביל למנוע פגיעה בפעילות השוטפת של המשרד, האריזה, ההעמסה, ההובלה, הפריקה וההרכבה צריכים להיות מהירים במיוחד אך עם זאת זהירים ומסודרים. אנו ב"אחים לוי הובלות" מקפידים לארוז את הציוד המשרדי לפי סדר מסוים ומתעדים זאת, על מנת שיהיה לנו קל לאחר מכן להתקין ולהרכיב את הציוד כמה שיותר מהר. יש לנו את כוח האדם הדרוש לכך, כוח אדם מסור, מיומן ואחראי והעבודה מתבצעת בזריזות תוך שמירה על הציוד שלכם בדיוק באותו המצב בו הוא היה קודם לכן.

אם אתם עומדים בפני מעבר משרד בצפון וצריכים הובלת משרדים בחיפה וסביבותיה, הגעתם למקום הנכון.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן