זהו מספר מקשר

איך לארוז סירים?

הגיע הרגע לעזוב את הדירה השכורה שלך ששירתה אותך כמה שנים ולחפש דירה אחרת. רגע לפני שאתה עוזב אתה חייב למצוא חברה מקצועית שתעזור לך במעבר הדירה ובארגזי הקרטון שאתה צריך על מנת לשים את כל מוצרי ביתך בפנים. החברה שעוזרת לך ביום מעבר הדירה אחראית על אספקת ארגזי הקרטון על מנת שתוכל לארוז את כל חפציך האישיים

כך תארזו סירים

על מנת שלא ישברו מוצרי המטבח כגון: צלחות, כוסות ושאר המוצרים, חשוב לארוז אותם היטב בתוך קופסאות קרטון, כשהם עטופים בנייר פצפצים, וזאת על מנת שלא יישברו בדרך למשאית ולדירה החדשה. חשוב מאוד שכל חפצי ביתך יגיעו תקינים וללא שברים. מעבר לכך יעזרו לך המובילים למיין את החפצים לפי חדרים, לארוז אותם לפני שהם מועברים למשאית, לספק לך כמה קרטונים שתצטרך ושקיות גדולות. מעבר לכך הם יעזרו לך לפרק את הרהיטים, לארוז טוב את הטלוויזיה והמחשב שלא יישרטו

כמה טיפים איך לארוז לבד

  • אל תחכה לדקה התשעים והתחל לארוז שבועיים לפני.
  • התארגן על כמה שיותר קופסאות קרטון, אפשר לאסוף מהרחוב, לבקש מירקנים וכו'. כמו כן חשוב לקנות מאסקינטייפ חזק על מנת לסגור את הקופסאות. וכמובן טוש שחור לורד על מנת לרשום על הקופסא מה היא מכילה.
  • יש למיין את החפצים כמו: בגדים, ספרים, דברים שבירים ועוד. חלק מהדברים שלא בשימוש ניתן למסור או לזרוק לפח.
  • אם מדובר בדברים שבירים יש לארוז אותם בנייר פצפצים עם בועות על מנת למנוע שבירה.
  • יש לכתוב על הקרטונים הארוזים את הציוד שיש בהם על מנת שנדע.
  • יש לסגור את הקרטון עם מסקיינטייפ עבה, ולעבור כמה פעמים על תחתית הקרטון וצידי הקרטון.
  • יש לסדר את הקרטונים כך שקודם כל יופיעו החפצים הפחות שימושיים, ושאר הדברים של היום יום יישארו בסוף

חברת ההובלות "אחים לוי הובלות" היא הפתרון הנכון ביותר עבורכם והמענה המתאים לכל מי שאיכות ובטיחות חשובות לו. החברה, שהוקמה עוד בשנות ה – 80, עובדת עם לקוחות פרטיים ועסקיים ומציעה שירות בהתאמה מלאה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן