זהו מספר מקשר

ביטוח רכוש אישי בעת מעבר דירה

הובלה של דירה כוללת הובלה של פריטים יקרי ערך, בין אם מדובר בערך כספי רב או בערך סנטימנטלי. אלה יכולים להיות רהיטים יקרים ועתיקים מאד, מסמכים חשובים, כסף, תכשיטים או כל פריט אחר, ששוויו גבוה. במיוחד בשביל זה מציעה כל חברת הובלות אמינה, הנחשבת למקצועית ומובילה בתחומה, ביטוח רכוש אישי בעת מעבר דירה.

מתי ומדוע צריך את הביטוח?

ביטוח רכוש אישי בעת מעבר דירה איננו בגדר חובה, אולם מומלץ בחום. את הביטוח מציעה חברת ההובלות עצמה, שאליה פונים.
חברת ההובלות עובדת ישירות מול חברות הביטוח השונות, שהן עצמן אחראיות לפוליסת הביטוח המוצעת על ידה. את הביטוח כדאי לרכוש כשמדובר בהובלה של פריטים יקרים מאד, פריטים בעלי ערך רב וגם בכמות רבה מאד של רהיטים. בין אם במקרה של אובדן פריט כלשהו במהלך ההובלה עצמה או בעת פריקת הציוד בדירה ובין אם במקרה של גרימת נזק לפריט כתוצאה מתאונת דרכים למשל בזמן הנסיעה, יקבל הלקוח, שרכש את הביטוח, פיצוי כספי הולם. ביטוח זה מתאים לכיסוי שטיחים, יצירות אמנות, רהיטים עתיקים, מסמכים וניירות בעלי ערך רב, תכשיטים למיניהם ופריטים נוספים יקרים.

יתרונות השירות

כל חברת הובלות אמינה בצפון המתמחה בהובלת דירות מעוניינת שלקוחותיה יקבלו את הטוב ביותר. בזכות ביטוח זה יכולים הלקוחות "לישון בראש שקט" ולדעת שבמידה וחלילה הפריט שאותו הם שולחים עם חברת ההובלות יינזק מכל סיבה שהיא, הם יקבלו את הפיצוי המגיע להם. באחריותו של כל לקוח, המזמין את שירותי ההובלה של חברת ההובלות שאליה הוא פנה, לבדוק מול נציגיה לגבי הביטוח ולוודא שאכן הוא מקבל את הכיסוי הנדרש לו במסגרתו.

ולסיכום

ביטוח רכוש אישי בעת מעבר דירה הוא ביטוח חשוב מאד, המומלץ לכל מי שמתכנן לעבור דירה בקרוב. מחפשים חברת הובלות אמינה בקריות, חברה אמינה שמציעה לכם גם ביטוח כזה?

חברת ההובלות "אחים לוי הובלות" היא הפתרון הנכון ביותר עבורכם והמענה המתאים לכל מי שאיכות ובטיחות חשובות לו. החברה, שהוקמה עוד בשנות ה – 80, עובדת עם לקוחות פרטיים ועסקיים ומציעה שירות בהתאמה מלאה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן