זהו מספר מקשר

איך אורזים דירה בצורה יעילה?

לקראת המעבר לדירה חדשה, יש הרבה מאד הכנות שעליכם לעשות, כדי שהמעבר יהיה בצורה חלקה. בראש ובראשונה, עולה כמובן השאלה איך אורזים דירה. השאלה הזו היא קריטית, כי היא עלולה לגרום גם לשורה של שגיאות אם לא אורזים כמו שצריך. בין השגיאות האפשריות ניתן למנות מצב שבו נגמרים לכם כל חומרי האריזה, מצב שבו פריטים שהיו יקרים לכם נשברו, מצב שבו כל תכולת הקופסה נפלה מרוב כובד משקל מוגזם, ועוד מצבים נוספים. אם כך, איך אורזים נכון את כל תכולת הדירה. הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לעשות שינוי גדול בזמן המעבר.

המפתח לאריזה נכונה של הבית שלכם

  • מתי מתחילים לארוז? – כל מי שרוצה לדעת איך אורזים דירה, מתחיל קודם כל בשאלה ממתי בכלל כדאי להתחיל לארוז. שימו לב שאם מתחילים לארוז מאוחר מידי התוצאה תהיה קטסטרופה – אתם לא תספיקו ביומיים לפני המעבר לארוז את כל הבית שלכם, וחבל על המאמץ ועל העצבים. כדאי להתחיל לארוז את הבית שלכם בערך כשבוע וחצי עד שבועיים לפני המעבר. מבחינת סדר האריזה עשו זאת נכון – התחילו מאריזה של הפריטים שאתם לא משתמשים בהם כרגע: בגדים מהעונה ההופכית, ספרים, כלי מטבח שאתם משתמשים בהם בערך פעם בחודשיים, וכיו"ב. ככל שהימים יעברו, תארזו פריטים שהשימוש בהם הוא תכוף יותר, כך יומיים לפני המעבר הכל כבר יהיה ארוז ומוכן.
  • לשים לב למשקל – כשאתם מתחילים לארוז, שימו לב גם שאתם אורזים בהתאם פריטים לפי המשקל שלהם. למי שרוצה לדעת איך אורזים דירה בצורה נכונה, נגיד שכדאי אף פעם לא להעמיס יותר מידי על קופסאות הקרטון. אמנם אפשר לדחוס מבחינת השטח המון ספרים לקופסה, אבל ספרים שוקלים הרבה – ואם תעמיסו יותר מידי הקופסה פשוט תיקרע, וחבל שכך. אפשר לנצל את כל שטח הקופסה לפריטים שלא שוקלים הרבה כמו למשל בגדים. בכל מה שנוגע לצלחות המטבח והספרים – שמרו על משקל סביר.
  • כמות מוצרי האריזה – כמובן שכל מי שחשוב לו לדעת איך אורזים דירה צריך לשים לב שיש לו כמות מספיקה של חומרים ומוצרים לאריזה. זה אומר שיש לכם מספיק אריזות קרטון, וגם מספיק חומרי הדבקה עבור הסגירה של הקופסאות, ובמידת הצורך גם מכסים מתאימים. שימו לב – תמיד עדיף שיהיו לכם קצת יותר עודפים מאשר שתהיה חסרה לכם אריזה אחת בלבד. הזמינו קצת עודפים מהחברה שמספקת לכם את שירותי ההובלה – וכך תדעו שאתם יכולים לארוז עם הגמישות המקסימלית.

אורזים ומובילים הכל עבורכם

רוצים עוד סיוע? לחברת האחים לוי הובלות יש את היכולת לסייע – שכן אנו לא רק מספקים שירותי הובלה, אלא גם שירותי אריזה מתקדמים!

נשמח לסייע לכם ככל הנדרש, בהתאם לסל השירותים שלנו.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן