זהו מספר מקשר

מחירון הובלת דירה

הפרמטר הראשון עליו אנו חושבים בבואנו להזמין שירותי הובלה לצורך מעבר דירה הוא המחיר.

מרבית חברות ההובלה המקצועיות והאמינות יתקשו לספק הצעת מחיר לשירות דרך הטלפון, ויבקשו לשלוח נציג מטעם החברה על מנת להעריך את שווי ההובלה. הסיבה נעוצה בכך שמחיר ההובלה מורכב מפרמטרים שונים שעל החברה להעריך לפני שהיא מספקת הצעת מחיר לתשלום. אספנו בעבורכם את הגורמים השונים המשפיעים על מחירון הובלת דירה, על מנת שתוכלו לדעת על פי מה נקבע המחיר בו נוקבת חברת ההובלות

איך מחירון הובלת דירה מושפע מיעד ההובלה ותאריך המעבר

שני הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על מחירון הובלת דירה הם יעד ההובלה והתאריך בו מתבצע המעבר.

  • למקום אליו אתם עוברים ישנה השפעה משמעותית על מחיר ההובלה. חברת ההובלות עושה חישוב אשר כולל את הזמן בו היא צריכה להעמיד את הצוות לשירותכם, הפחת של המשאית אשר נוצר בעת ההובלה, וכמובן כמות הדלק אותה צריכה החברה להשקיע בעת המעבר. כמובן שהובלה בתוך אותה העיר, או הובלה קצרה לעיר סמוכה יוזיל באופן משמעותי את מחירה של ההובלה, לעומת הובלות למרחקים ארוכים יותר.
    לעיתים, חברת ההובלות מסיימת הזמנה במקום מסוים, וההובלה שלכם מתלבשת בדיוק על הדרך חזרה אותה צריך לבצע הנהג בכל מקרה, ואז מחירה של ההובלה יכול להיות נמוך משמעותית.

  • התאריך בו מתבצעת ההובלה אמנם נשמע פרמטר שולי כאשר נקבע מחיר ההובלה, אך לפרמטר זה השפעה רבה על המחירון. כמו תחומים רבים גם תחום ההובלות הוא עונתי, כאשר בתקופת הקיץ חברות ההובלה עמוסות. מובילים אשר מתמודדים עם לו"ז צפוף ירשו לעצמם לקחת מחיר גבוה יותר, מה שעשוי להסתכם בתוספת של מאות עד אלפי שקלים במחיר. אם אתם יכולים נסו לקבוע את מעבר הדירה לעונת החורף, בה שירותי ההובלה דלים יותר, והמחירים צונחים

תכולת הדירה ופרמטרים נוספים

פרמטרים נוספים אשר משפיעים על מחירון הובלת דירה הם התכולה של הדירה שלכם, והשירותים הנלווים אשר תוכלו להזמין מטעם חברת ההובלות.

  • אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתמחור הובלת דירות הוא אופי וסוג התכולה והחפצים אותם ברצונכם להעביר. כמובן, שככל שתכולת הציוד אותו אתם רוצים להעביר גדולה יותר, כך המחיר גבוה יותר. אולם, לעיתים העברה של כמה פריטים בודדים יכולה להיות יקרה יותר מהעברה של תכולה שלמה. לדוגמא: אם אתם מעוניינים להעביר ארון לדירה חדשה, יתכן ורק להעביר את הארון יעלה לכם כמה מאות שקלים, בעוד שאם תעבירו ארון זה ביחד עם חפצים נוספים מחיר העברת הארון יצנח.

  • כל חברת הובלות טובה מציעה לכם בנוסף לשירותי ההעברה גם שירותים נוספים כמו: שירותי אריזה, הובלה עם מנוף, רכישה של ארגזים, שירותי פירוק והרכבה, שירותי ניקוי ועוד. כל אחד מן השירותים הללו כמובן מייקר את מחירה של ההובלה, אך לעיתים משתלם יותר מאשר לפנות לחברה אחרת.

אם אתם עוברים דירה בקרוב,כדאי שתהיו מודעים לכל הפרמטרים המשפיעים על עלות ההובלה, וכך תוכלו להיערך טוב יותר מבחינה כלכלית ותמנעו הפתעות מיותרות ועוגמת נפש ביום ההובלה.

אנחנו באחים לוי הבאנו לכם מספר נקודות חשובות לקביעת הצעת מחיר להובלה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן