זהו מספר מקשר

כך תארזו טלוויזיה

מעבר דירה ואריזת תכולת הבית לקראת המעבר היא חוויה מתישה ומעצבנת. אך למעשה אנו נאלצים לעבור אותה כמה פעמים בחיינו, הן בתור משפחה והן בתור רווקים שגרים לבד או עם שותפים. לכן חשוב להתחיל את מלאכת אריזת הדירה כשבועיים לפני תאריך הפינוי, וזאת על מנת שלא נהיה לחוצים ביום המעבר ושלא נשכח דברים חשובים.

במאמר זה נתמקד בדגשים לאריזה ובפרט איך לארוז טלוויזיה, שהיא מוצר חשמלי רב ערך ואריזה לא נכונה עלולה להביא לשריטות בה ולנזק כספי. למרות שחברות פינוי דירה עוזרות לנו בכל מה שקשור למעבר ובפרט למוצרי חשמל ביתיים, עדיין חשוב להקפיד על אריזה נכונה על מנת שלא יהיו שריטות כלשהן והמוצר יגיע בשלמותו.

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את כל החיים שלכם בקרטונים, חשוב שתיפטרו מחפצים שלא בשימוש ושאתם לא צריכים על מנת שלא יתפסו סתם מקום בקרטונים. ככל שנזרוק יותר דברים שלא בשימוש – כך יהיה לנו קל יותר עם קרטונים שלרשותנו, בזמן ההובלה ובפריקה

דגשים לאריזת טלוויזיה ושאר מוצרי חשמל

בגלל שמוצרי החשמל הביתיים הם מוצרים די גדולים ולא נכנסים לקרטונים. תעזור לכם יש לארוז אותם טוב עם נייר פצפצים בועות על מנת שלא יישרטו, בתוספת מאסקנטייפ.

  • יש לעטוף את הטלוויזיה כמה פעמים כך שלא יהיה עליה סימני שריטה בהעברה.
  • חשוב בעת העמסת הטלוויזיה לתוך המשאית, להחזיקה בצורה יציבה שלא תיפול.
  • אין לזרוק את המוצרים החשמליים אלא להניח אותם בתוך המשאית. זריקה של המוצרים עלולה להביא לשריטות ולנזק במוצר.
  • חשוב לבקש מהחברה שיגיע איש מקצוע שיעזור לכם בכל מה שקשור באריזת הטלוויזיה שלכם ושאר המוצרים.
  • לאחר השגתם למקום החדש, חשוב להוריד מהמשאית את הטלוויזיה בזהירות רבה. וגם שעולים במדרגות או שמים במעלית להיזהר שהטלוויזיה לא תיפול.

חברת ההובלות "אחים לוי הובלות" היא הפתרון הנכון ביותר עבורכם והמענה המתאים לכל מי שאיכות ובטיחות חשובות לו. החברה, שהוקמה עוד בשנות ה – 80, עובדת עם לקוחות פרטיים ועסקיים ומציעה שירות בהתאמה מלאה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן