זהו מספר מקשר

איך לארוז דירה

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, ולא משנה אם באמצעות חברת הובלות המספקת שירותי הובלות בצפון או במרכז, משום שהדבר אמור לגבי מעבר דירה בכל חלקי הארץ, חשוב שתדעו איך אורזים דירה.
אולי זה נראה דבר של מה בכך, פשוט לשים את כל החפצים שלכם בארגזים, אולם על מנת שתוכלו לפרוק את תכולת הארגזים בביתכם החדש בצורה יעילה שתאפשר לכם לסדר את הכול כמה שיותר מהר וליהנות מביתכם החדש, מומלץ שתקראו את הטיפים הבאים שיעזרו לכם מאוד ברגע האמת.

5 טיפים שיגלו לכם איך אורזים דירה בצורה היעילה ביותר:

ארגזים באיכות טובה – חשוב מאוד לעשות שימוש בארגזים חזקים שאינם קרועים, על מנת להבטיח עד כמה שניתן שהם לא ייקרעו במהלך האריזה או במהלך ההעברה, מה שיכול לגרום לכך שכל תוכנן ייפול ויינזק.
כתיבה ברורה – חשוב מאוד לכתוב על כל ארגז מה הוא מכיל ולאיזה חדר (או למי מדיירי הבית) הוא שייך. כך המובילים ידעו בדיוק באיזה חדר להציב כל ארגז ואתם תוכלו לעשות סדר בביתכם החדש ביתר קלות.
לא לערבב – אל תערבבו בין חפצים השייכים לכם לבין חפצים השייכים לילדים. כך הארגז יכיל רק חפצים שצריכים לפרוק בחדר מסוים, ולא תצטרכו להעביר אותו מחדר לחדר על מנת לסיים בהצלחה את תהליך הפריקה.
שמירה על חפצים שבירים – חשוב מאוד לעטוף חפצים שבירים ומוצרי חשמל, על מנת לשמור על שלמותם ועל תקינותם. כלי מטבח מומלץ לעטוף באמצעות נייר עיתון ומוצרי חשמל מומלץ לעטוף באמצעות "פצפצים" (ניילון בעל כיסי אוויר) שיגנו עליהם בצורה הטובה ביותר.
העברת חפצים יקרי ערך – אם יש ברשותכם חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים, תמונות, חפצים בעלי ערך סנטימנטלי ועוד, מומלץ מאוד שלא לארוז יחד עם כל שאר החפצים אלא להעביר בעצמכם בנפרד. זאת על מנת להבטיח ככל שניתן שפריטים יקרים אלה לא יינזקו במהלך ההעברה ושתוכלו להמשיך ליהנות מהם גם בביתכם החדש.

אריזת דירה – חברת הובלות לשירותכם

כשאתם עומדים בפני אריזת דירה, ובעיקר כאשר מדובר באריזת תכולה רבה של דירה או כאשר לא עומד לרשותכם זמן רב לצורך ביצוע האריזה, חשוב שתדעו שאתם יכולים לפנות אל אותה חברת הובלות שאתם מעוניינים שתבצע עבורכם הובלות בחיפה, בירושלים או בכל מקום אחר, ולבדוק אם היא מספקת גם שירותי אריזה. חברות הובלה רבות מספקות את השירות הזה, שחוסך לכם הרבה מאוד זמן שהייתם יכולים להשקיע בסידורים נוספים הדרושים לצורך המעבר לדירה החדשה. גם במקרים בהם אתם לא בטוחים מהי הדרך הנכונה לארוז או להעביר פריט מסוים, תוכלו, בדרך כלל, להתייעץ עם נציגי אותה חברת הובלה שיסייעו לכם למצוא את דרכי האריזה וההובלה הטובות והיעילות ביותר.

אחים לוי הובלות מתמחה בביצוע הובלות בצפון בכלל וכן הובלות בחיפה והקריות. החברה מעסיקה צוות מובילים מקצועי אשר ידאג להעביר את חפציכם בצורה הבטוחה והיעילה ביותר. בנוסף פועל מטעם החברה צוות אורזים מקצועי אשר ישמח לסייע לכם לארוז את כל תכולת הדירה שלכם על מנת שאתם תוכלו לפנות את הזמן לסידורים אחרים.

שיהיה לכם מעבר קל ונעים – נשמח לעמוד לשירותכם.
צרו קשר, או מלאו מחירון הובלות וקבלו הצעה

טופס הצעת מחיר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן