זהו מספר מקשר

למה כדאי לבחור מוביל מקומי?

צריכים להעביר תכולה או חפצים? עוברים דירה ומחפשים חברת הובלות? מעבירים תכולת מחסן או עסק? נכון, יש חברות הובלה רבות שמציעות את השירות שלהן ללקוחות. כל חברה מספרת לכם על המקצועיות ועל האמינות, אתם מקבלים הצעות מחיר שונות ועדיין לא החלטתם באיזו חברה לבחור. רגע לפני שאתם מחליטים רצינו להעלות נקודה שובה ובעלת משמעות עבורכם – כדאי לפנות אל חברת הובלות מקומית.

אז מדוע כדאי לבחור במוביל מקומי? הנה מספר סיבות עיקריות לכך:

סיבה ראשונה – היכרות ויכולת לברר

כולנו יודעים שמרחק גיאוגרפי מקשה עלינו את מלאכת הבירור. איך נקבל מידע אמין על חברה שפועלת במרכז אם אנחנו מתגוררים באזור חיפה והצפון? קשה מאוד לברר ולקבל אינפורמציה אמינה כאשר המרחק הגיאוגרפי גדול. לעומת זאת כאשר מבררים על חברה שפעילה באזור המגורים קל יותר לקבל אינפורמציה אמינה ולהכיר את הצוות של החברה. כך אתם בוחרים לדעת מול מי אתם עומדים להתנהל ואילו אנשים יעמדו לצדכם במהלך ביצוע העברת התכולה שלכם.

סיבה שניה – היכרות עם האזור

חשוב מאוד כי המוביל יכיר את האזור בו עתידה העבודה להתבצע. לכל אזור ועיר יש אופי משלו ותנאי שטח ייחודיים לו. יש אזורים בהם כל בניין מתנשא לגובה של עשר קומות ויותר, לעומת אזורים בהם מרבית הבתים הם פרטיים. יש ערים בהן לכל בניין או בית יש חניה מרווחת שמאפשרת להחנות רכב הובלות ויש אזורים בהם קשה מאוד למצוא מקום להחנות את הרכב. יש אזורים בהם קל להציב מנוף ולהוריד או להעלות תכולה באמצעותו, ואילו באזורים אחרים מתאים יהיה לשאת את התכולה על כתפיים במורד המדרגות. מוביל מקומי בחיפה למשל, מכיר את האזור היטב והוא יודע טוב יותר כיצד לבצע את המשימה ולהשתלט על העבודה.

סיבה שלישית – פחות איחורים, פחות המתנה

כאשר מזמינים שירות של חברה מקומית אתם יכולים להיות רגועים יותר בעניין ההגעה והעמידה בזמנים. אך כאשר העובדים אמורים להגיע מאזור מרוחק אתם לא באמת יכולים לדעת כמה זמן תתמשך הנסיעה, מה יקרה בכבישים וכמה זמן ייקח עד שהם יגיעו לעיר חיפה או לכל עיר אחרת באזור הצפון.

סיבה רביעית – התנהלות ברורה יותר

חברה מקומית שולחת אליכם נציג כדי לסכם פרטים ולקבל החלטה לפני תחילת העבודה. הנציג יכול לראות במו עיניו את כמות התכולה והרהיטים ובהתאם לכך לתת הצעת מחיר מדויקת. לא כך כאשר החברה מרוחקת ואתם מנסים לדלג אל המרחק הפיסי באמצעות תמונות שנשלחות באמצעים דיגיטליים.

סיבה חמישית – המלצות ממכרים מקומיים

חברה מקומית שפועלת באזור המגורים שלכם, בין אם מדובר בחיפה או בכל אזור אחר בארץ – היא חברה שאתם יכולים לקבל עליה המלצות ממכרים שלכם או שכנים שקבלו מחברה זו שירות בעבר. המלצה ממכר או שכן קרוב היא המלצה אמינה שאתם באמת יכולים להסתמך עליה ולדעת שהיא נאמרת ממקום של רצון להועיל ולעזור לכם לצאת לדרך עם חברה מקצועית, אמינה ומסורה, חברה שתביא אתכם אל היעד בשלום!

חברת אחים לוי הממוקמת בחיפה, מספקת שירותי הובלה, אחסון ואריזה בחיפה ובכל אזור הצפון.
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם להסברים נוספים, לייעוץ ולהצעות מחיר:

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 052-5209108
דילוג לתוכן